آموزش
شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانشآموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانههای دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
آموزش فنی و حرفهای
مؤلفههای پیادهسازی مدیریت دانش در آموزش فنی و حرفهای غیررسمی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-29]
آموزش فنی و حرفهای غیررسمی
مؤلفههای پیادهسازی مدیریت دانش در آموزش فنی و حرفهای غیررسمی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-29]
ا
ابرداده
تدوین استراتژیهای تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
ابهامزایی
شناسایی عوامل علی و مداخلهگر ابهامزا در سیستمهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]
اجتماعی و اقتصادی
تحلیل کتابسنجی مطالعات حوزه سیاستگذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
استان بوشهر
تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانههای عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
استفاده از دادهها
وضعیت سواد داده در میان دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 107-122]
استفاده از شبکههای مجازی اجتماعی
رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]
اصل کمترین کوشش
سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
اینترنت اشیاء
تدوین استراتژیهای تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
اینرسی سازمانی
رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]
ب
بازیابی اطلاعات
شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانشآموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانههای دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
بحران
تعیین و اولویتبندی خدمات کتابخانههای عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
بیماری کرونا
رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
پروژه
عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژههای کتابخانههای عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]
پویایی سیستم
عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژههای کتابخانههای عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]
ت
تحلیل کتابسنجی
تحلیل کتابسنجی مطالعات حوزه سیاستگذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
تعامل انسان و رایانه
شناسایی سنجههای زیباییشناسی وبسایت کتابخانههای دانشگاهی با رویکرد پانل دلفی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 73-106]
ج
جستجوی دانش فرامرزی
بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
خ
خدماتدهی در بحران
تعیین و اولویتبندی خدمات کتابخانههای عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
خدمات کتابخانه عمومی
تعیین و اولویتبندی خدمات کتابخانههای عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
خودکارآمدی اینترنت
نقش واسطهای خودکارآمدی اینترنت در رابطه بین شایستگی دیجیتال با رشد حرفهای [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 21-39]
د
دانش
شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانشبنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
دانش
عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژههای کتابخانههای عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]
دانشآموزان
شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانشآموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانههای دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
دانشجویان
رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
دانشجویان
سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
دانشگاه دیجیتال
تدوین استراتژیهای تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
دانشگاه رازی
سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
دانشگاه علامه طباطبائی
رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
درک دادهها
وضعیت سواد داده در میان دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 107-122]
دگرسنجی
مطالعه رابطه همبستگی شاخصهای کتابسنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
ر
رایانش ابری
تدوین استراتژیهای تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
رسانههای اجتماعی
مطالعه رابطه همبستگی شاخصهای کتابسنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
رشد حرفهای
نقش واسطهای خودکارآمدی اینترنت در رابطه بین شایستگی دیجیتال با رشد حرفهای [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 21-39]
رضایت کاربران
رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
رویکرد مطالعه راهبردی
رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]
رویکرد مطالعه سطحی
رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]
رویکرد مطالعه عمیق
رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]
س
سرمایه اجتماعی
بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
سرمایه فکری
رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]
سیستمهای بازیابی اطلاعات
شناسایی عوامل علی و مداخلهگر ابهامزا در سیستمهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]
سواد اطلاعاتی
شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانشآموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانههای دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
ش
شایستگی دیجیتال
نقش واسطهای خودکارآمدی اینترنت در رابطه بین شایستگی دیجیتال با رشد حرفهای [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 21-39]
شرکتهای کوچک و متوسط استان کرمان
بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
ط
طراحی الگوی خدمات
تعیین و اولویتبندی خدمات کتابخانههای عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
طراحی وبسایت
شناسایی سنجههای زیباییشناسی وبسایت کتابخانههای دانشگاهی با رویکرد پانل دلفی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 73-106]
ظ
ظرفیت جذب دانش
بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
ع
علمسنجی
مطالعه رابطه همبستگی شاخصهای کتابسنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
علم و فنّاوری
تحلیل کتابسنجی مطالعات حوزه سیاستگذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
عملکرد
تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانههای عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
عملکرد نوآورانه
بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکتهای کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
عمومی و راهبردی
تحلیل کتابسنجی مطالعات حوزه سیاستگذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
عوامل علی ابهامزا
شناسایی عوامل علی و مداخلهگر ابهامزا در سیستمهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]
عوامل مداخلهگر ابهامزا
شناسایی عوامل علی و مداخلهگر ابهامزا در سیستمهای ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]
ق
قانون زیف
سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
ک
کارکنان
رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]
کتابخانه دیجیتال
شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانشآموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانههای دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
کتابخانههای عمومی
تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانههای عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
کتابداران
تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانههای عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
کشور ایران
شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانشبنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
کووید-19
تحلیل کتابسنجی مطالعات حوزه سیاستگذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
م
مجلات ایرانی JCR
مطالعه رابطه همبستگی شاخصهای کتابسنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
مدیریت دادهها
وضعیت سواد داده در میان دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 107-122]
مدیریت دانش پروژه
عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژههای کتابخانههای عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]
منابع چاپی
سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
موانع کسبوکار
شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانشبنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
مؤسسات دانشبنیان
شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانشبنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
مؤلفههای مدیریت دانش
مؤلفههای پیادهسازی مدیریت دانش در آموزش فنی و حرفهای غیررسمی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-29]
و
وب آو ساینس
مطالعه رابطه همبستگی شاخصهای کتابسنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
ه
هوش سازمانی
تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانههای عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
هوش مصنوعی
تدوین استراتژیهای تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
ی
یادگیری
شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانشآموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانههای دیجیتال و پایگاههای اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
یادگیری سازمانی
رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]