آ

  • آموزش شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانه‌های دیجیتال و پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
  • آموزش فنی و حرفه‌ای مؤلفه‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش در آموزش‌ فنی و حرفه‌ای غیررسمی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-29]
  • آموزش فنی و حرفه‌ای غیررسمی مؤلفه‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش در آموزش‌ فنی و حرفه‌ای غیررسمی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-29]

ا

  • ابرداده تدوین استراتژی‌های تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
  • ابهام‌زایی شناسایی عوامل علی و مداخله‌گر ابهام‌زا در سیستم‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]
  • اجتماعی و اقتصادی تحلیل کتاب‌سنجی مطالعات حوزه سیاست‌گذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
  • ادراک زیبایی‌شناسی شناسایی سنجه‌های زیبایی‌شناسی وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی با رویکرد پانل دلفی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 73-106]
  • استان بوشهر تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
  • استفاده از داده‌ها وضعیت سواد داده در میان دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 107-122]
  • استفاده از شبکه‌های مجازی اجتماعی رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]
  • اصل کمترین کوشش سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
  • اینترنت اشیاء تدوین استراتژی‌های تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
  • اینرسی سازمانی رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]

ب

  • بازیابی اطلاعات شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانه‌های دیجیتال و پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
  • بحران تعیین و اولویت‌بندی خدمات کتابخانه‌های عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
  • بیماری کرونا رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]

پ

  • پپچیدگی بصری شناسایی سنجه‌های زیبایی‌شناسی وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی با رویکرد پانل دلفی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 73-106]
  • پروژه عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]
  • پویایی سیستم عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]

ت

  • تحلیل کتاب‌سنجی تحلیل کتاب‌سنجی مطالعات حوزه سیاست‌گذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
  • تعامل انسان و رایانه شناسایی سنجه‌های زیبایی‌شناسی وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی با رویکرد پانل دلفی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 73-106]

ج

  • جستجوی دانش فرامرزی بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکت‌های کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]

خ

  • خدمات‌دهی در بحران تعیین و اولویت‌بندی خدمات کتابخانه‌های عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
  • خدمات کتابخانه‌ عمومی تعیین و اولویت‌بندی خدمات کتابخانه‌های عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
  • خودکارآمدی اینترنت نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اینترنت در رابطه بین شایستگی دیجیتال با رشد حرفه‌ای [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 21-39]

د

  • دانش شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانش‌بنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
  • دانش عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]
  • دانش‌آموزان شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانه‌های دیجیتال و پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
  • دانشجویان رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • دانشجویان سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
  • دانشگاه دیجیتال تدوین استراتژی‌های تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
  • دانشگاه رازی سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
  • دانشگاه علامه طباطبائی رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • درک داده‌ها وضعیت سواد داده در میان دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 107-122]
  • دگرسنجی مطالعه رابطه همبستگی شاخص‌های کتاب‌سنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]

ر

  • رایانش ابری تدوین استراتژی‌های تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]
  • رسانه‌های اجتماعی مطالعه رابطه همبستگی شاخص‌های کتاب‌سنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
  • رشد حرفه‌ای نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اینترنت در رابطه بین شایستگی دیجیتال با رشد حرفه‌ای [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 21-39]
  • رضایت کاربران رضایت کاربران از خدمات کتابخانه دیجیتالی دانشگاه علامه طباطبائی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-20]
  • رویکرد مطالعه راهبردی رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]
  • رویکرد مطالعه سطحی رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]
  • رویکرد مطالعه عمیق رابطه بین رویکردهای مطالعه و میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در میان دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 67-87]

س

  • سرمایه اجتماعی بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکت‌های کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
  • سرمایه فکری رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]
  • سیستم‌های بازیابی اطلاعات شناسایی عوامل علی و مداخله‌گر ابهام‌زا در سیستم‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]
  • سواد اطلاعاتی شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانه‌های دیجیتال و پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]

ش

  • شایستگی دیجیتال نقش واسطه‌ای خودکارآمدی اینترنت در رابطه بین شایستگی دیجیتال با رشد حرفه‌ای [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 21-39]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط استان کرمان بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکت‌های کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]

ط

  • طراحی الگوی خدمات تعیین و اولویت‌بندی خدمات کتابخانه‌های عمومی در بحران [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 53-71]
  • طراحی وب‌سایت شناسایی سنجه‌های زیبایی‌شناسی وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی با رویکرد پانل دلفی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 73-106]

ظ

  • ظرفیت جذب دانش بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکت‌های کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]

ع

  • علم‌سنجی مطالعه رابطه همبستگی شاخص‌های کتاب‌سنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
  • علم و فنّاوری تحلیل کتاب‌سنجی مطالعات حوزه سیاست‌گذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
  • عملکرد تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
  • عملکرد نوآورانه بررسی نقش میانجی دانش فرامرزی و ظرفیت جذب دانش، در ارتباط بین سرمایه اجتماعی و عملکرد نوآورانه شرکت‌های کوچک و متوسط استان کرمان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 53-74]
  • عمومی و راهبردی تحلیل کتاب‌سنجی مطالعات حوزه سیاست‌گذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]
  • عوامل علی ابهام‌زا شناسایی عوامل علی و مداخله‌گر ابهام‌زا در سیستم‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]
  • عوامل مداخله‌گر ابهام‌زا شناسایی عوامل علی و مداخله‌گر ابهام‌زا در سیستم‌های ذخیره و بازیابی اطلاعات [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 35-51]

ق

  • قانون زیف سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]

ک

  • کارکنان رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]
  • کتابخانه دیجیتال شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانه‌های دیجیتال و پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی شناسایی سنجه‌های زیبایی‌شناسی وب‌سایت کتابخانه‌های دانشگاهی با رویکرد پانل دلفی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 73-106]
  • کتابخانه‌های عمومی تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
  • کتابداران تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
  • کشور ایران شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانش‌بنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
  • کووید-19 تحلیل کتاب‌سنجی مطالعات حوزه سیاست‌گذاری مواجهه با بحران کووید-19 در ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 75-91]

م

  • مجلات ایرانی JCR مطالعه رابطه همبستگی شاخص‌های کتاب‌سنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]
  • مدیریت داده‌ها وضعیت سواد داده در میان دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 107-122]
  • مدیریت دانش پروژه عوامل اثرگذار در مدیریت دانش پروژه‌های کتابخانه‌های عمومی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 93-117]
  • منابع چاپی سنجش میزان استفاده از منابع چاپی بر پایه اصل کمترین کوشش در بین دانشجویان دانشگاه رازی [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 21-34]
  • موانع کسب‌وکار شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانش‌بنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
  • مؤسسات دانش‌بنیان شناسایی موانع ایجاد کسب وکارهای دانش‌بنیان در ایران از دیدگاه خبرگان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 41-66]
  • مؤلفه‌های مدیریت دانش مؤلفه‌های پیاده‌سازی مدیریت دانش در آموزش‌ فنی و حرفه‌ای غیررسمی ایران [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 1-29]

و

  • وب آو ساینس مطالعه رابطه همبستگی شاخص‌های کتاب‌سنجی و دگرسنجی مجلات ایرانی نمایه شده در پایگاه اطلاعات علمی JCR [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 89-108]

ه

  • هوش سازمانی تأثیر هوش سازمانی در بهبود عملکرد کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر [دوره 3، شماره 3، 1403، صفحه 1-20]
  • هوش مصنوعی تدوین استراتژی‌های تحول دیجیتال در دانشگاه: بررسی موردی دانشگاه تبریز [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 31-52]

ی

  • یادگیری شناسایی نقش آموزش بر توانمندی سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در استفاده از کتابخانه‌های دیجیتال و پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 109-127]
  • یادگیری سازمانی رابطه بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با اینرسی سازمانی: مطالعه موردی کارکنان دانشگاه کاشان [دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 119-134]